لومیا 640 جز اولین گوشی هایی است که به ویندوز 10 آپدیت می شود
نوشته شده توسط : محمود مختاری

نویسنده مهمان: اگرچه مایکروسافت در مورد نسخه موبایل سیستم عامل جدید خود، ویندوز 10 اطلاعات زیادی را در کنفرانس بیلد خود منتشر نکرده است اما بارها از عرضه اسمارت فون هایی با ویندوز 10 تا اواخر امسال صحبت کرده است. این شرکت همچنین از به روز رسانی سریع برخی از گوشی های خود به ویندوز 10 نیز خبرهایی منتشر کرده است.

نویسنده مهمان: اگرچه مایکروسافت در مورد نسخه موبایل سیستم عامل جدید خود، ویندوز 10 اطلاعات زیادی را در کنفرانس بیلد خود منتشر نکرده است اما بارها از عرضه اسمارت فون هایی با ویندوز 10 تا اواخر امسال صحبت کرده است. این شرکت همچنین از به روز رسانی سریع برخی از گوشی های خود به ویندوز 10 نیز خبرهایی منتشر کرده است.
در همین راستا مایکروسافت تایید کرد که اسمارت فون لومیا 640 و برادر بزرگترش لومیا 640 XL که امسال در کنگره موبایل بارسلونا معرفی شدند، جز اولین گوشی هایی خواهند بود که به ویندوز 10 آپدیت می شوند.
 
 
اوسی کورپلا، مدیر بخش اسکاندیناوی مایکروسافت، این خبر را در حالی اعلام کرد که لومیا 640 را یک اسمارت فون رده بالا با قیمتی مناسب خواند. 
هر دو اسمارت فون لومیا 640 و لومیا XL 640 ماه گذشته در هند رونمایی شدند و در حال حاضر در بریتانیا در دسترس بوده و به فروش می رسند. لومیا 640 دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD، پردازنده اسنپ دراگن 400 کوالکام، یک گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری فول HD است. گوشی دیگر مایکروسافت، لومیا 640 XL نیز ویژگی هایی تقریبا شبیه به لومیا 640 دارد با این تفاوت که نمایشگر آن 5.7 اینچی است و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. هر دو گوشی در دو نسخه 3G و LTE روانه بازار شده اند.
 این گوشی پیش از این در وب سایت فروشگاه مایکروسافت، همراه با معرفی مختصری ظاهر شده بود که اطلاعاتی از قیمت فروش این گوشی در اپراتورهای کشور آمریکا را به دست ما رساند.
 
منبع: جی اس ام




:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: